۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

تولدم


پارسال تولدم را دوست نداشتم. خیلی خشک بدون برف بود. قبلترها روی صفحه 360 ام نوشته بودم به تولدِ  بدون برف عادت ندارم. پارسال به تولدم عادت نداشتم...
پارسال تولدم برف نداشت. پارسال تولدم رفتم که از زمین و زمان عکس بگیرم.
پارسال تولدم شمع نداشت. پارسال تولدم کیک نداشت.
امسال حیاط خانه مان پر از برف بود. آفتاب بود و برف ها برق می زدند. امسال دوست داشتم می رفتم و از کوه ها عکس می انداختم اما تمام روزِ تولدم را به فکر پروژه بودم - نه که کاری کنم ها فقط بهش فکر می کردم.
امسال تولدم شمع داشت. امسال موقع فوت کردن شمع تولدم پررنگ ترین فکری که تو ذهنم می چرخید هر چه زودتر دفاع کردن بود.
پارسال به تولدم عادت نداشتم. امسال حس می کنم تولدم رو میس کردم!

۲ نظر:

  1. :)
    مبارک باشه خانم
    یادت نره هنوز تولدت تموم نشده ها. یه جمعه به من و فروغ بدهکاری
    ;)

    پاسخحذف
  2. راست میگه رعنا:)

    پاسخحذف